zaterdag 26 januari 2013

Speciaal voor jou

Hallo allemaal. Wat leuk dat jullie weer even bij mij komen kijken. Ook een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers! Veel plezier met rondsnuffelen op mijn blog :)
We zitten dit weekend voorlopig voor het  laatst in de sneeuw. Nu ziet alles er nog wit uit, nadat het vanmorgen weer is begonnen met sneeuwen, maar daarna gaat het flink dooien zeggen ze. Nou, dan mag het van mij ook in 1 dag allemaal weg zijn, anders wordt het TE gevaarlijk op straat.

Ik heb deze keer een kaartje gemaakt, wat voor verschillende gelegenheden gebruikt kan worden. Geen beterschap of felicitatie erop, alleen dat ik dit kaartje speciaal voor de ontvanger heb gemaakt.
Als basiskaart heb ik een licht gele kaart gebruikt. Daarop groen design papier met bloemetjes. Tilda heb ik ingekleurd met de Flexmarkers. Omdat ik rood in de bloemtjes gedaan heb, heb ik Tilda gemat met rood en ook onder de tekststempel gedaan. Toen vond ik in het doosje bij de plaksteentjes ook nog deze leuke lieveheersbeestjes. Dus daarmee ook het rode accent weer op de kaart. Met een beige kantje en wat bloemetjes vond ik de kaart wel af.


Nu ik het over bloemetjes had... Ik heb een heel leuke candy gewonnen. Namelijk.... nouja kijk hieronder maar :)


Deze leuke candy heb ik gewonnen op het blog van Nanda. Zij heeft ook een webwinkel genaamd Pretty presents. Daar zijn heel leuke bloemen, bedels enz te koop. Ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen. Het is zeker de moeite waard!

Ik wil iedereen nog bedanken voor de ontzettend leuke berichten bij mijn vorige kaartje. Daar kan ik zo van genieten :)
Rest mij alleen nog iedereen een heel fijn weekend te wensen!  En tot de volgende keer!

                   groetjes, Wil




17 opmerkingen:

  1. Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Wil, ik vind hem prachtig. Wat een gave candy heb je gewonnen, helemaal leuk. En van mij mag morgen ook alles weg zijn op straat, heb het helemaal gehad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wil
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,leuk zijn de lieveheersbeestjes die je erbij gedaan hebt.Ook gefeliciteerd met je prijs.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke frisse kaart! Ik heb deze Tilda ook liggen om in te kleuren> voor het eerst! Ben benieuwd wat ik er van ga maken! Jouw kaart is in ieder geval erg mooi!
    Groetjes joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wil,
    Je kaartje is weer mooi hoor, leuke kleuren..lief stempeltje en..gefeliciteerd met je bloemtjes...altijd leuk om iets te winnen...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt Wil...laat het voorjaar maar komen.
    Gefeliciteerd met mooie bloemenprijs...leuk voor je!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje, geeft al een beetje het lente gevoel.
    Ben de sneeuw ook helemaal zat.
    Gefeliciteerd met je leuke candy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel MOOI kaartje is dit Wil met Tilda en een lieveheersbeestje ☺☺☺.
    Nog een fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, Wil, lieve stempel en leuke details. Mooi ingekleurd ook. Gefeliciteerd met je bloemetjes, daar kan je weer mooie dingen mee maken.Ik heb op die webshop een bestelling lopen, ziet er best in orde uit, dus volgende week weten we dat zeker.
    Geniet nog van het weekend
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijk kaartje doet mij denken aan het voorjaar. Makkelijk om het even een algemeen kaartje te laten, want dat kan heel goed.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wil,
    wat een leuke kaart zeg! Mooi dat frisgroene. Is inderdaad al richting het voorjaar!!! En altijd handig om er geen tekst op te zetten. Komt-ie opeens zomaar van pas!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart heb je geplaatst.
    Super mooi gemaakt.
    Leuke candy die je gewonnen hebt, daar kan je weer wat mee maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wil, gefeliciteerd met de gewonnen candy! Dat ziet er goed uit. Jouw kaartje ziet er ook goed uit, heel leuk in het groen. En wat heb je leuke details gebruikt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja is idd een prachtige candy dat je gewonnen hebt.
    Wat een mooi kaartje lente frisse kleuren.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wil, Wat een mooi kaartje!
    Ook leuk dat je de candy gewonnen hebt!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieffie zeg heel mooi, gefeliciteerd met je Candy liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Wil!
    En veel plezier met je gewonnen candy :)

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen