vrijdag 18 januari 2013

Een hartverwarmertje

Hallo allemaal. Leuk dat jullie weer even komen kijken. Welkom aan de nieuwe volgers. Leuk dat jullie erbij gekomen zijn en veel plezier hier!
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, waarvan de sketch gemaakt is door Corrie en welke ik ook opgestuurd heb naar haar. Ik vind de sketch heel erg leuk. Dank je wel daarvoor hoor! :)

Ik zal hem eerst eens laten zien aan jullie...


De stempel is ingekleurd met de Flexmarkers. Op de rechterhoek een stans van Noor! Design gebruikt en die er eigenlijk een beetje onder geschoven. Het oranje van de bloemen heb ik terug laten komen in de lintjes die aan te tekststempel zitten. Ik had jammer genoeg geen oranje plaksteentjes, anders had ik die ook gebruikt. 
Heel erg bedankt voor de leuke berichten op mijn vorige kaart. Ik ga eens kijken wat ik kan aanvullen op de kaart, heb daar genoeg tips voor gekregen en dan laat ik hem nog een keer zien aan jullie :)
Rest mij nog iedereen een heel fijn weekend te wensen. Mijn weekje vrij zit er weer op, maar wat heb ik genoten van dat heerlijke weer. Lekker wandelen in de sneeuw en natuurlijk eerst lekker uitslapen haha
Tot de volgende keer maar weer!

               Groetjes, Wil




14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt met de sketch van Corrie Wil, ik vind hem super geworden. Je vrije weekje is werkelijk omgevlogen maar je hebt genoten en daar gaat het om.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,
    Wat lief om voor Corrie een kaartje te maken en daar haar sketch voor te gebruiken, vindt ze vast heel leuk..lief kaartje is het..toppie...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg ,en wat mooi ingekleurd.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de kaart op de kast staan Wil hij is zo mooi dank je wel wijfie, weet jij misschien een oplossing om al die prachtige kaarten van mijn lieve blogvriendinnen op te hangen, mijn huiskamer staat vol zo geweldig.
    Dank je wel lieve Wil.
    Knuf Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wil.
    En een hele leuke sketch.

    Fijn weekend,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Supergemaakt en zo vrolijk van kleur! ik vind hem erg leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een VROLIJK opkikkerkaartje is dit Wil.
    Deze keer niets veranderen aan je kaartje ☺☺☺.
    Misschien een tip.....kun je met een flexmarker ook strass-steentjes kleuren of van kleur veranderen?
    Nog een fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig kaartje heb je voor Corrie gemaakt..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Wil. Van de kleuren alleen al wordt een mens een stuk beter. Zo te horen was Corrie er super blij mee en daar gaat het toch om.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal geweldig Wil.Een echte opkikker heb je ervan gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wil,
    dat is inderdaad leuk om Corrie een kaart te sturen met haar eigen sketch.
    heb ik ook op mijn lijstje staan. Hihihi.
    Je uitwerking is erg mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen