zondag 20 januari 2013

Proost!

Hallo allemaal. Gezellig dat jullie op deze besneeuwde zondag even langskomen op mijn blog. Zelf heb ik net even een poosje gewandeld in de sneeuw. Vind dat zo heerlijk, alleen het was echt ERG koud! Ik zie ook weer een nieuwe volger... welkom en veel plezier met rondsnuffelen!

De kaart die ik jullie laat zien, heb ik een poosje terug al opgestuurd naar Sandra, maar vergeten was om op mijn blog te zetten. Ook was ik weer eens vergeten om er een foto van te maken, voordat ik hem opstuurde. Maar Sandra was zo lief om een foto te mailen naar me. Dank je wel!


De Tilda weer ingekleurd met de Flexmarkers. Zij proost op het nieuwe jaar en op de verjaardag van Sandra die ook op 1 januari valt. De strik heb ik gemaakt met de Bowdabra, die ik gekregen heb met de kerst. Ik moet nog heel wat oefenen, maar vond dit resultaat ook niet gek (al zeg ik het zelf haha)
Heel erg bedankt voor alle leuke berichtjes voor mijn vorige kaart. Ik lees ze stuk voor stuk met veel plezier :) Ben natuurlijk ook weer heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Dank jullie wel voor juliie bezoek aan mijn blog en tot de volgende keer!

                    Groetjes, Wil

16 opmerkingen:

  1. Hallo Wil.

    Je kaart vind ik heel leuk en wat heb je een schattige stempel gebruikt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm in ieder geval prachtig, hij staat te pronken in mijn kaartenrek!
    En graag gedaan wat betreft het maken van de foto! ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sneeuw weer inderdaad, het is weer een hele witte wereld, hier sneeuwt het ook weer als een gek. Dat wordt weer straatje vegen en hij was zo lekker schoon. Maar jij hebt er even heerlijk in gewandeld Wil, super toch, ik blijf wel lekker binnen bij de verwarming. Je kaartje voor Sandra is helemaal super geworden, wat een schatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wil,
    Nou, dit is echt een schattig kaartje voor Sandra, mooi ingekleurd en die Bowdabra, flink oefenen, je krijgt de mooiste strikken...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje heb je gemaakt.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil de sneeuw wel bewonderen zo vanachter het raam en dat vind ik meer dan genoeg. Dit is wel een heel leuke kaart, Wil en de bowdabra is onmisbaar vind ik, je maakt er de leukste dingen mee maar dit resultaat mag inderdaad gezien worden.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt Wil en wat is het buiten nu mooi he.Zeker om te wandelen alleen morgen zal het wel druk zijn op de weg.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is superleuk wil. De stempel is gaaf gekleurd en alles is prachtig op elkaar afgestemd. Je strik is ook prachtig. Ik heb zaterdag ook de bowdabra gekocht, maar ik vind het best moeilijk hoor. Oefening baart kunst moeten we maar denken. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wil,
    Wat een MOOI kaartje is dit voor Sandra.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wil, je kan al aardig met je Bowdabra omgaan hoor je strik is nu al mooi, trouwens ik vind je héle kaart een plaatje, mooi gemaakt hoor.
    Dit is voorlopig mijn laatste berichtje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart Wil.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan Wil en je strik is prachtig!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige kaart!
    Mooi hoor!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje!
    mooi lint is dat! mooie kleur geel.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je toch nog een foto van deze prachtige kaart hebt en het ons kunt laten zien! Heel mooi gedaan. Ik vergeet ook wel eens foto's te maken en dat is soms wel jammer!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Wil.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen