vrijdag 11 januari 2013

Felicitatie kaart.

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ook in dit nieuwe jaar weer even bij me langskomen. Ik wens iedereen het allerbeste voor dit nieuwe jaar (mag dat nog wel eigenlijk hihi) en dat we nog maar lang van elkaar creaties mogen genieten.
Het heeft even geduurd voordat ik weer tijd had om een kaartje te maken. Ik had het heel druk op mijn werk. Na de kerstviering en de jaarwisseling kwam daar natuurlijk de nieuwjaarsreceptie nog achteraan. Nadat alle kerstspullen opgeruimd waren, kregen we de schoonmaak woede in het hoofd en zijn we zo'n beetje alle ramen gaan zemen. Maar nu... is het ten eerste weekend, maar volgende week heb ik lekker heel de week vrij! Heerlijk! Daar ga ik van genieten (lees lekker knutselen )

Deze week een verjaardagskaart gemaakt voor een meisje van 2. Ik vind die stempels van Wild Rose Studio zo leuk, dus die weer ingekleurd met de Flexmarkers. Het designpapier is van een gewonnen candy. Ik heb er geen tekststempel op geplakt, omdat er al genoeg staat op het designpapier. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik zal hem eerst eens plaatsen.


Ik ben helemaal vergeten jullie te bedanken voor al die lieve en leuke berichten die jullie vorig jaar achter gelaten hebben bij mijn kaarten. Ik lees ze altijd met veel plezier en leer er soms nog van ook! :) Sjonge.. vorige jaar... dat klinkt alweer zo'n eind weg. We zijn weer begonnen aan een heel nieuw jaar. Voor de een begon het goed, voor de ander kwamen er zware berichten binnen. Maar ik heb al gemerkt dat er (bij mij in een korte periode op het blog) een leuke groep vaste blogvriendinnen is ontstaan, die elkaar door dik en dun steunen. En daar hebben we heel veel aan! Dus ik hoop dat we dat ook dit jaar vol kunnen houden. De een heeft het wat harder nodig als de ander, maar we zullen er voor elkaar zijn!
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

           Tot de volgende keer!

13 opmerkingen:

  1. Vrolijke kaart Wil, welk kind zou daar niet blij mee zijn. Ik ben ook helemaal weg van de stempels van Wild Rose Studio.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wil, jij ook nog de beste wensen meisje, ik geloof dat je dat tot 15 januari mag wensen, maar ik weet het niet zeker.
    Al heb je een tijdje niets geplaatst en hebben we je gemist, nou dat zijn we gelijk weer vergeten met dit prachtige kaartje,wat een lief stempeltje zeg.
    ik hou je aan je woord hoor, veel knutselen volgende week.
    Ik ben benieuwd wat je ons dan laat zien.
    Jij ook een fijn weekend.Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk mag jij nog de beste wensen uitdelen voor 2013......het is toch jou blog en jij bent de baas :-)
    Want dat ben ik namelijk wel vergeten op mijn blog :-(
    Super kaartje, en inderdaad een tekst was te veel geweest.
    Heerlijk met een weekje vrij. Geniet er maar lekker van.

    Groetjes Ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou lekker dan, zit ik een hele tekst voor je te tikken Wil, plaatst die het het niet, nou nog een poging. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2013, dat het maar een geweldig jaar mag worden. Wat heerlijk dat je volgende week vrij bent, dat wordt genieten zeker als je het zo druk hebt gehad. Geniet er maar van. Je kaartje vind ik helemaal schattig geworden, hij is super geslaagd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wil,
    jij ook de beste wensen en veel gezondheid! Volgens mijn buurman mag het de hele maand januari nog en volgens de directer van mijn school mag het altijd. En natuurlijk is dat zo, je mag elkaar altijd het beste wensen, alleen zeggen we het een paar dagen in een jaar en dan kijkt niemand er van op.
    Je kaart is erg vrolijk geworden!! En soms doe ik dat ook niet hoor, tekst erop als er al zoveel op staat.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook eventjes niet in blogland geweest, maar ik ga het weer oppakken hoor! Wat heb je een superlief kaartje gemaakt. Altijd schattig zulke kaartjes! Fijn weekend. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige kaart Wil, ik heb dat papier ook nog liggen, dus weer een idee erbij. Geniet van je week vakantie, en lekker van alles freubelen. We zien het wel verschijnennop je blog.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettende mooie kaart en zo mooi ingekleurd.Helemaal af is je kaart.Fijn dat je van het weekend lekker kan freubelen we zien de resultaten wel.Ook nog voor jou de beste wensen en tot blogs.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi waar verhaal Wil...fijn om te lezen. Je kaatje is super leuk!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wil, wat een leuke felicitatiekaart zeg, onwijs leuk! En wat een schat van een stempel is dit. Leuk weer een kaartje van je te zien. Ik was er zelf ook een paar weekjes niet, soms gaat dat nu eenmaal zo. Alles op z'n tijd zeg ik maar. Ik wens jou ook een heel goed jaar, in alle opzichten!
    Groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wil,
    Jij ook nog de ALLER BESTE wensen voor 2013 en van mij mag je het hele jaar iemand het BESTE wensen toch?
    Je begint het nieuwe jaar met een heel LIEF kaartje met dat LIEVE stempeltje.
    Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie, vrolijke felicitatiekaart.
    'k Vind hem erg leuk gemaakt Wil.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen