zaterdag 17 november 2012

Een doosje

Hallo allemaal, wat leuk dat jullie weer even langskomen. Ik wil als eerste iedereen bedanken die mij gefeliciteerd hebben gister met mijn verjaardag. Ik heb met mijn mond open gezeten, toen ik de enveloppen open maakte die ik tot nu toe binnen gekregen heb. De ene is nog leuker als de ander! Heel erg bedankt daarvoor Anita,Annemarie en Merit, Nelleke, Cindy, Wendy, Joke, Marga, Jolanda en Corrie. Ik heb nog niet alles binnen gekregen, dus het blijft nog even leuk voor mij. Nu ga ik ze dan wel gelijk open maken als ik ze krijg hoor. Vond het een hele prestatie van mezelf om ze dicht te houden hahaha. Ik vind het ook heel leuk dat sommige van jullie er kleine kadootjes bijgedaan hebben, zoals afdrukjes en stansjes. Ik voelde met helemaal jarig! Dus nogmaals heel erg bedankt daarvoor! Nu zullen jullie nog even geduld moeten hebben tot 1 december.

Welkom Anita en Ilonka, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en het leuk vinden om me te blijven volgen. Wie weet kunnen we nog wat ideeën opdoen van elkaar.

Dan zal ik nu laten zien wat ik deze week nog gemaakt heb. Het is een klein doosje geworden waar 4 waxinelichtjes in passen.




Het doosje is uitgesneden met de Silhouette Cameo, uit wit metalic karton. In het doosje een velletje grijs karton geplakt en daar de kaarsje op. Het doosje beetje opgeleukt met wat roosjes en een vlinder.


De kaarsje ruiken nog lekker naar lavendel ook. Leuk om kado te geven dacht ik zo.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Het is weer eens iets anders als een kerstkaart.
Ik lees altijd met veel plezier jullie berichtjes, dus kom maar weer op met jullie 'commentaar' haha.

Mocht het nu zo zijn, dat je mij een mail gestuurd heb ivm de candy en ik je nog niet terug gemaild heb, laat me dit dan even weten. Je hebt nog tot 30 november om mee te doen.

                 Fijn weekend iedereen!






14 opmerkingen:

  1. Hallo Wil,
    Alsnog Van ♥-e Gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een hele fijne en gezellige dag hebt gehad.
    Het doosje met die waxinelichtjes ziet er heel MOOI uit ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,
    Sorry..een dag te laat..alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en je doosje met waxinelichtjes ziet er héééél mooi uit..WOW..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wil,
    nog gefeliciteerd met je verjaardag! Was het lastig te moeten wachten? Haha maar wel leuk om ze daarna achter elkaar op je verjaardag uit te pakken....
    Mooi doosje heb je gemaakt met die waxinelichtjes. Leuk om te geven.Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is de silhouette toch een pracht machine. Het doosje is heel mooi geworden en inderdaad heel leuk om kado te doen.......mits het kado dan ook aankomt.
    Ik baal er enorm van dat jouw kado weer gewoon bij mij in de brievenbus lag:-(
    Ik heb er ook zo leuk een sticker op zitten dat het adres niet klopte.....Ik geloof dat dat balie mens een hekel aan me heeft
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wil, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat me kaart binnen is. Je doosje is wel heel erg leuk gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wil
    Een mooie doos met waxine lichtjes en fijn dat mijn kaart binnen is gekomen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het prachtig geworden Wil, ziet er superleuk uit en wat zal het heerlijk ruiken. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wil. Dit is inderdaad een schattig cadeautje. Wat is er nou leuker om eigenmaakte spulletjes te krijgen? Ik vind het echt hartstikke leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wil meisje wat een prachtig waxine doosje ,zo mooi gemaakt,ik word van dit moois héél blij.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wil,
    Wat een leuk doosje. Zo breng me me ook op ideeën om enns wat anders te gaan maken als kaarten.
    Erg leuk dat je me liet weten dat je mijn kaart ontvangen hebt.
    Hopelijk is je hele verjaardag net zo leuk en gezellig geweest, als bij het openen van je kaarten.
    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige doos. En nog gefeliciteerd met je verjaardsg.

    Fijne zondag.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je verjaardag !
    Een gaaf doosje, een super mooi cadeau.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen