dinsdag 18 september 2012

Vrolijk Kerstfeest

Hallo allemaal! Daar ben ik dan weer. Het gaat nog niet zoals ik wil, maar ik kan al wel een kaartje maken. Ik doe er dan gewoon een week over in plaats van een dag of 2, maar het lukt! En dat vind ik leuk! Nog even over mn gezondheid. Omdat ik abcessen kreeg bij de wond, moet ik nog steeds spoelen. Er zit nog een wondje van een halve cm breed, alleen daaronder is het ongeveer 3 cm diep. Dat moet dus van onder vandaan gaan helen. Zodoende moet ik ook elke week terug naar het ziekenhuis. Elke keer weer spannend dus. Ik wil iedereen heel erg bedanken die met mij mee leven. Al die lieve berichtjes van medeleven. Dat doet je heel goed. Dank jullie wel!

Maar nu over mn kaartje :) Ik heb een standaard rode kaart gebruikt en het design papier is uit een blokje van de Trekpleister. De bloemen zijn ooit gekocht op een hobbybeurs, Met het leuke olifantje van Wild Rose Studio is het kaartje helemaal af, vind ik :) Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden. Ik hoop snel weer een kaartje te kunnen plaatsen hoor!

                    Tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer leuk geworden en die stempel is zooo schattig.
    Wat naar dat je nog steeds aan het tobben bent. Beterschap gewenst hoor.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,
    nou daar weet ik alles van. Momenteel twee cliënten die hetzelfde hebben als jij, alleen dat veel en veel erger. Dus ik denk dat het bij jou nu de goede kant op gaat.
    In elk geval sterkte want je wordt er vast moe van!
    Je kaart is heel erg leuk, die stempeltjes zijn zo schattig!!
    En wat maakt het dan uit dat je er een weekje overdoet! Maakt niets uit!

    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wil,

    Wat leuk dat je weer een kaart hebt kunnen maken, hij is erg leuk geworden.
    Verder wens ik je een spoedig herstel wat betreft je gezondheid.

    Het allerbeste en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat het niet gaat zoals je wel zou willen. Gelukkig kun je weer een kaartje maken, en als je daar zin in hebt om dat te doen, is toch wel positief toch? Het kaartje is mooi met dat jute eronder. Ik wens je verder een goed herstel.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo lief meisje, wat fijn om te lezen dat het langzaam de goede kant op gaat, gelukkig voor je wijfie,zo leuk dat je een kaart laat zien en wat geeft het als het wat langer duurt je bent weer lekker bezig,je hebt een schattige kaart gemaakt met een héle leuke digi
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is erg mooi geworden.
    Het afdrukje dat je ervoor gebruikt heb vind ik geweldig.
    Wil deze stempel ook nog graag een keer hebben, maar op dit moment is hij bijna overal uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk kaartje hoor Will, erg leuk gedaan zo!! Jammer dat je nog niet op en top bent, maar wel fijn dat het (altijd te ) langzaam aan opknapt en je weer kaartjes kunt maken. Alle goeds.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat de genezing wat langzamer verloopt dan voorzien, maar 't komt goed hoor. Je hebt in iedergeval al een prachtige kaart gemaakt. 'k Vind hem super mooi en het stempeltje is zo schattig.
    Liefs,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wil, jouw olifantje is helemaal geweldig. Wat een mooie kaart. Je hebt het mooi ingekleurd en leuke details gebruikt. Fijn dat het stilletjes aan beter met je gaat. Doe maar rustig aan he! Veel beterschap en groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen