donderdag 6 september 2012

Even een update en gewonnen candy.

Hallo allemaal! Sorry dat ik niet zoveel bij jullie kom kijken. Het valt me allemaal een beetje tegen na de operatie. Ook was er een abces gekomen onder aan de wond, dus dat zat ook niet mee. Ik was woensdag de 22ste augustus ontslagen uit het ziekenhuis en vrijdags was ik alweer op de spoedeisende hulp... De wond wilt tot nu toen nog niet helemaal dicht. Ik kan/mag niet te lang zitten, omdat het stukje wat nog open is precies aan de onderkant van de buik zit. Zo'n beetje in de huidplooi... Dus ja, kaarten maken is moeilijk omdat je dan toch voorover moet hangen (tenminste ik wel haha, ik hang er meestal met mn neus bovenop als ik iets inkleur haha) Volgende week moet ik weer naar het ziekenhuis voor wondcontrole, dus dan hoop ik eindelijk eens goed nieuws te horen.

Vorige week kreeg ik een leuke envelope. Ik hoorde een grote plof op de mat en toen bleek dat mijn gewonnen candy bij Chrilvian te zijn. Hieronder een foto van al het moois van wat daarin zat.


Janine, ik wil je nogmaals heel erg bedanken voor de kans om dit te kunnen winnen. Op het blog van Janine is elke maand rond de 15de een Surprise Candy. Altijd leuk om een kansje te wagen toch? Ik zou zeggen ga een een kijkje nemen op haar blog Chrilvian .


                     Ik hoop tot gauw!

8 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    Beterschap.
    Als het goed is, moet je mijn kaartje al lang hebben ontvangen.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend dat het herstel niet helemaal gaat zoals je zou wensen. Beterschap.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gossie Wil toch ,dit is vervelend om te lezen,ik vond het al zo stil bij je ,nou dan is de operatie toch behoorlijk tegen gevallen,jeetje meisje ik heb met je te doen.Nu maar hopen dat het snel geneest hè,ook zo jammer dat je geen kaartjes kan maken,wat zullen jouw dagen lang zijn
    Nou wijfie beterschap en tot snel
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wil,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je gewonnen prijs en Van ♥-e Beterschap gewenst. Eerst aan jezelf denken.....bloggen en kaartjes maken volgt dan vanzelf een keertje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wil,

    wat een tegenvaller zeg, dat het niet zo vlot geneest allemaal. Hopelijk kan je na volgende week dan weer wat meer 'hangen'.
    Gefeliciteerd met je candy!! Altijd leuk om zoiets op de mat te vinden!
    Vel plezier ermee!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè gatsie wat vervelend voor je, zit het ook nog eens tegen. Een operatie is al niet leuk maar je stelt je toch in op een bepaalde periode en dan gaat het langer duren, meer pijn en ongemak bah naar hoor. Wel leuk voor je dat je de Candy gewonnen hebt dat heb je toch ook wel verdiend nu komt op het juiste moment. Ik wil je alle goeds toewensen en hoop dat je weer gauw met je neus bovenop de kaarten zit :p
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je de candy hebt gewonnen Wil! Dat is je wel gegund, zeker na zoveel pech. Ik hoop dat je je gauw beter voelt en dat je goed nieuws in het ziekenhuis te horen krijgt! Veel beterschap! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wil,ik lees net van je buikoperatie,ik wilde je graag even beterschap wensen en hoop dat je weer snel met je neus op je knutselwerkjes kunt hangen,hihi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen