zondag 8 juli 2012

Rood en wit

Hallo allemaal. Ik zie dat Yvonne de laatste nieuwe volger is geworden van mijn blog. Wat leuk, welkom! Veel plezier op mijn blog.
Wat was het vandaag toch heerlijk freubel weer. Het leek wel herfst ipv zomer. Daarom heb ik dus weer een leuk kaartje gemaakt. Zelf ben ik er heel tevreden over. Het is ook zo'n leuke stempel afdruk.
De kaart zelf heb ik in rood en wit gehouden. De stempel afdruk is ingekleurd met de Flexmarkers. Een koordje en een tekststempel en ik dacht dat de kaart wel af was zo.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik vind het altijd heel erg leuk als jullie een bericht achter laten.



             Tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

  1. Hoi Wil,

    wat een superleuke kaart! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er tevreden over bent! Het afdrukje is enig!! En je hebt het mooi gekleurd!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi rustig gehouden dat rood en wit.Misschien dat je een volgende keer een touwtje door de tekstlabel kunt halen, daar zit een rondje, lijkt me ook leuk.
    Het hartenkaart is ook geslaagd. Het geeft een mooi effect dat je het hart 2x gebruikt hebt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo had ik het nog niet bekeken Nelleke, dank je wel voor de tip! :)

      Verwijderen
  3. En of het een mooi stempeltje is,prachtig gemaakt Wil wel een goed idee van Nelleke toch? groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart en wat heb je een schattig stempeltje gebruikt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukie weer!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen