dinsdag 19 juni 2012

Award gekregen



Ik zag vandaag dat ik van 2 mensen dezelfde Award gekregen heb. Er kwam 1 van GerJanne en 1 van Ellen . Heel erg bedankt, ik vind het heel leuk dat jullie mijn blog zo waarderen.
Nu heb ik gezien dat ik een aantal vragen moet beantwoorden. Ik zal mijn best eens gaan doen..

Wat is je favoriete dier?
Ik ben opgegroeid met een hond. Dus die staat wel bovenaan. Al vind ik katten ook erg leuk. En nu niet allemaal weg lopen als je dit leest... Ik heb ook tamme ratten en dat zijn toch van die leuke beesten. Dus ja, ik ben een dierenliefhebber en vind dus een hoop dieren leuk :)

Wat is je favoriete getal?
Uhm... dat heb ik eigenlijk niet. Want elke keer als ik een getal kies voor een goed staatslot, doe ik het verkeerd...

Wat is je favoriete non-alcoholische drankje?
Heel simpel, water.

Facebook of Twitter?
Ik heb nu zo'n 2 maanden een facebook account. Eigenlijk gemaakt om spelletjes te doen. Soms denk ik wel eens mensen mensen wat zetten jullie er allemaal op, maar soms ook wel eens leuke dingen gelukkig.

Wat is je passie?
Gelukkig blijven.. dus ja doorgaan met de leuke dingen waarmee je bezig bent :)

Krijgen of geven?
Allebei leuk vind ik.

Wat is je favoriete patroon?
Dat heb ik nog niet. Ben vrij nieuw in het maken van stempelkaarten en het laten zien daarvan op blogland.

Wat is je favoriete dag van de week?
De woensdag. Dan ben ik vrij en breekt de week zo lekker doormidden.

Wat is je favoriete bloem?
De orchidee.

Wat is je favoriete land?
Ons eigen kikkerlandje. Het kan hier vriezen of dooien.. Altijd weer wat anders :)

Nu is het de bedoeling dat ik deze Award doorgeef aan een aantal medebloggers.
Ik wil deze doorgeven aan de volgende mensen:
Corry
Carla
Sandra
Greet
en Sinikka

Ik weet dat ik nu een heleboel mensen vergeet, maar denk maar zo... deze Award geld voor iedereen :)

Dank jullie wel voor jullie bezoek aan mijn blog!

1 opmerking: