zondag 13 mei 2012

Moederdag

Hallo allemaal. Ik zie dat er weer een paar nieuwe volgers bijgekomen zijn. Wat leuk! Welkom hier!
Ik vind het altijd zo leuk om jullie berichtjes te lezen.
Vandaag is het moederdag. Ik ben vanmorgen bij mijn moeder geweest en heb haar deze boekkaart gegeven. Ze was er erg blij mee!
Ik had geen idee hoe ik dit moest maken, maar met hulp van mijn goede vriendin Sinikka, die mij een paar links stuurde, heb ik er het volgende van gemaakt.
Het designpapier is van PaperMania. De stempel is van Marianne Design. De tekststempels zijn ook van Marianne design. De bloemetjes zijn bij Boekenvoordeel gekocht. Op het 'doosje' heb ik lint geplakt wat ik ooit eens bij Intratuin gekocht heb.
Ik heb de maat van de kaart aangepast aan de chocolaatjes die erin zitten. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, mijn moeder was er blij mee. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Hi everyone. I see that there a some new followers. How nice! Welcome! I really enjoy reading all the messages you leave for me.
Today its Mothersday. This morning i went to my mother and gave her this bookcard. She was very happy with it!
I had no idea how to make such a card.But with help of my good friend Sinikka, who sended me some links, i made this bookcard with it.
The designpaper is for PaperMania. The stamp and the textstamp are from Marianne Design. I bought the flowers at a local shop. And the ribbon on the 'box' was bought in Intratuin. I reduced the size of the card, so the chocolate would fit. I am very happy with the result, my mothers was happy too. And what do you tink of it?

Thank you all for visiting my blog.

Have a nice mothersday!

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi Wil,je moeder vond hem vast ook heel mooi.

    fijne avond en groetjes , Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,heel mooi gemaakt en dat zal je moeder ook wel gezegd hebben,ik kan niet zien dat het je eerste boekkaart was,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zeg zo'n boekkaart! Heel lief kaartje geworden hoor....

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gedaan.
    lijkt me erg moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet zo moeilijk als dat het lijkt. Ik zal je een paar links sturen via je mail, dan kan je eens op je gemak kijken. Als er nog meer mensen zijn die de link willen, laat me het dan even weten.

      Verwijderen
  5. Wat een LEKKER kaartje. Het ziet er super uit en heerlijk die chocolaatjes. MMM:-))
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wil!
    Erg mooi gemaakt..
    Liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wil, wat heb je een mooie kaart cadeautje gemaakt! Dat is toch altijd zo leuk om te geven! Dankjewel voor je leuke reactie op mijn kaart! Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik geen volger van je blog wordt. Ik volg er al zoveel en heb er even een stop op gezet. Het lukt me gewoon niet om ze allemaal te bezoeken. Maar ik komt zeker regelmatig even bij je kijken hoor. Ik breng altijd een tegenbezoekje als mensen bij mij 'op de koffie' komen hihi! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen