zondag 6 mei 2012

Kaart van Sketch

Hallo allemaal! Ik zie dat ik weer een paar nieuwe volgers erbij heb. Welkom!
Ik heb voor het eerst eens geprobeert om een kaart te maken nav een Sketch.
Deze Sketch is als Candy challenge te vinden bij Nicole.
De kaart zelf is wit, maar ik heb de randen met Distress Inkt (broken china) gekleurd. Ook de binnenkant van de kaart is daarmee gedaan. Ik heb het bij de kleuren blauw en bruin gelaten.
Het stempeltje is ingekleurd met de Aquamarkers. Ik hoop dat ik er een beetje in geslaagd ben.
Wat vinden jullie ervan?
Met deze kaart doe ik mee met Super Flexmarker Candy van Nicole


Hi everyone! I see that i have some new followers. Welcome!
For the first time i tried to make a card from a Sketch. You can find the Sketch at Nicole , its also a Candy challenge.
The card was white, but i colored it with Distress Inkt (broken china). I also did the inside of
the card. I used the colors blue and brown. The stamp is colored with the Aquamarkers.
I hope the result is as good. What do you think of it?
This card joins the Super Flexmarker Candy van Nicole


7 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Wil...heel vrolijk. Mooi lintje en een prachtige blauwe rand heb je gebruikt. Het klikt gewoon.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden Wil en wat heb je een lieve afbeelding gebruikt. Erg leuk. Het kleuren gaat je ook goed af en de sketch is herkenbaar.
    Succes!!!!!! Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wil,
    Hij is leuk geworden, zeker dat bruin en blauw, dat is een mooie, aparte combinatie.
    groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, en leuk om te zien met een sketch dat er zoveel "verschillende" kaarten worden gemaakt!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje.. en super leuk lint met die vlindertjes erop!! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wil,
    Ik ben volger geworden van je blog.
    Leuke ideeën staan er tussen.
    Gr Linette

    BeantwoordenVerwijderen